Commerciële zenders op 43 procent in week 32
De commerciële omroepen hebben in week 32 een gezamenlijk marktaandeel van 43 procent behaald. De publieke omroepen moesten het doen met…
RTL4 behaalde 15 procent en was daarmee veruit de best bekeken zender. RTL5 deed het met een aandeel van 4 procent, Yorin met 6. SBS6 had 10 procent, Net5 4 en V8 ook 4. Het best bekeken programma was traditioneel het Journaal van acht uur op zondag. Dat haalde dit keer 2,19 miljoen kijkers. Ajax-Celtic had 2,03 miljoen kijkers en Studio Sport 1 (op zondag) 1,45 miljoen. Daarna volgden de RTL4-programma’s Laat ze maar lachen en Baantjer. De gegevens zijn afkomstig uit het CLO van Intomart.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid