Overslaan en naar de inhoud gaan

Commerciële zenders op 41,9%

De commerciële tv-zenders hadden afgelopen week (week 31) opgeteld een marktaandeel van 41,9 procent. De publieke zenders hadden een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nederland 1 scoorde 11,8, Nederland 2 12,0 en Nederland 3 6,5. RTL4 was marktleider met een aandeel van 13,0. RTL5 behaalde een aandeel van 5,0 Yorin 4,6. Samen kwamen de RTL-zenders uit op 22,6. SBS6 kwam uit op 11,4, Net5 op 4,6 en op Veronica 3,3. De SBS Broadcasting-zenders scoorden samen 19,3 procent.

related partner content for mobile comes here

Het best bekeken programma van de week kwam bij SBS6 vandaan: Hart van Nederland op maandag met 1,6 miljoen kijkers, aldus de SKO.

SBS Broadcasting meldt dat haar drie zenders juli hebben afgesloten met een totaal marktaandeel van 26,3%. Net als eerdere maanden is dit weer een stijging in vergelijking met dezelfde maand vorig jaar. Juli 2003 werd afgesloten met een totaal behaald marktaandeel van 26,2 procent in de doelgroep 20 ‒ 49 jaar. Met name de zenders Net 5 en Veronica waren verantwoordelijk voor de stijging van het marktaandeel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in