Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne: Hans Brinker introduceert YouTube-kanaal

Hans Brinker Budget heeft onder het thema 'Hans Brinker Budget Advertising' zijn eigen YouTube-kanaal geïntroduceeerd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hans Brinker Budget heeft onder het thema 'Hans Brinker Budget Advertising' zijn eigen geïntroduceeerd.

related partner content for mobile comes here

Mensen worden opgeroepen eigen filmpjes in te sturen waarin Hans Brinker Budget op een of andere manier voorkomt. Als zij hiermee 1000 views bereiken krijgen zij van het hotel 10 euro cash, 'toch al bijna een halve overnachting in het slechtste hotel van Amsterdam.'

In het filmpje wordt gezegd dat Hans Brinker 'zijn luie reclamebureau' eruit heeft gegooid en daarom het publiek zelf vraagt iets te maken, maar uiteraard zit KesselsKramer achter deze nieuwe campagne.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in