Campagne: Hans Brinker introduceert YouTube-kanaal
Hans Brinker Budget heeft onder het thema 'Hans Brinker Budget Advertising' zijn eigen YouTube-kanaal geïntroduceeerd.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Hans Brinker Budget heeft onder het thema 'Hans Brinker Budget Advertising' zijn eigen YouTube-kanaal geïntroduceeerd.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Mensen worden opgeroepen eigen filmpjes in te sturen waarin Hans Brinker Budget op een of andere manier voorkomt. Als zij hiermee 1000 views bereiken krijgen zij van het hotel 10 euro cash, 'toch al bijna een halve overnachting in het slechtste hotel van Amsterdam.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn het filmpje wordt gezegd dat Hans Brinker 'zijn luie reclamebureau' eruit heeft gegooid en daarom het publiek zelf vraagt iets te maken, maar uiteraard zit KesselsKramer achter deze nieuwe campagne.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid