Overslaan en naar de inhoud gaan

Boomerang steekt hand in eigen boezem en lanceert 'Pride is not an ad'-campagne

Boomerang Agency, dat zelf jarenlang Pride-campagnes ontwikkelde, vindt ‘pinkwashing' niet meer van deze tijd en komt in actie.
Loetje op de Canal Parade in 2017. Is hier sprake van pinkwashing?
Loetje op de Canal Parade in 2017. Is hier sprake van pinkwashing?
© ANP
Loetje op de Canal Parade in 2017. Is hier sprake van pinkwashing?
Loetje op de Canal Parade in 2017. Is hier sprake van pinkwashing?
© ANP

De Pride is geen marketingtool. Dat is de onomwonden boodschap van de vandaag gelanceerde campagne 'Pride is not an ad', waarmee bureau Boomerang merken en andere bureaus wil wakker schudden en oproept bij zichzelf te rade te gaan.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in