Overslaan en naar de inhoud gaan

Sterke merken bouwen met archetypes

Hoe maak je een merk met karakter? Ontdek het tijdens de clinic op 5 juni!
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

B2B Marketing & Sales sfeerbeeld
B2B Marketing & Sales
B2B Marketing & Sales sfeerbeeld
B2B Marketing & Sales

Merken staan voortdurend voor uitdagingen, vooral in deze tijd van overvolle markten. Hoe kun je opvallen in deze overvloed? Hoe navigeer je door de steeds veranderende trends en ontwikkelingen? En hoe behoud je een uniforme merkidentiteit terwijl je via verschillende kanalen communiceert?

Een sterk merk kan zich aanpassen en toch herkenbaar blijven. Dat vergt karakter. Maar hoe bouw je zo'n karaktervol merk?

Tijdens deze clinic van Beeckestijn Business School neemt Michel je mee in de wereld van archetypische positionering. Je leert hoe jouw merk de beste versie van zichzelf kan worden. Hiermee onderscheid je jezelf van concurrenten, claim je een relevante positie en vertel je een krachtig verhaal aan al je belanghebbenden, zowel intern als extern.

Onderwerpen die worden besproken

  • Het creëren van merken in een uitdagende periode
  • Het bewezen succes van organisaties die gedreven worden door hun merk
  • Strategieën voor marktpositionering en het vormgeven van merkidentiteit
  • De impact van archetypen op merksterkte
  • Het proces van het vertalen van merkidentiteit naar een krachtig verhaal

Over de spreker

Michel Jansen is partner bij Morgenwereld. Hij adviseert sinds 1999 organisaties en C-level over hun business- en merkstrategie. Op die manier helpt hij organisaties de beste versie van zichzelf te worden en op succesvolle wijze hun marktpositie te versterken. Naast zijn werk als adviseur is hij auteur van meerdere publicaties (boeken, artikelen en blogs) over het merkenvakgebied en treedt hij regelmatig op als (gast)docent op universiteiten, in merkleergangen en in-company trainingen.

Gratis aanmelden

  • De sessie van Beeckestijn Business School vindt plaats op woensdag 5 juni en duurt van 09:30 tot 11:00 uur
  • De sessie is online te volgen. Voorafgaand ontvang je een e-mail met inloggegevens

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in