Overslaan en naar de inhoud gaan

Semilo lanceert mobile advertising label Mobvious

Digitaal exploitant Semilo begint 2014 met de introductie van een apart label voor haar mobiele activiteiten. Onder de naam Mobvious zal de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mobvious wil zich onderscheiden door het aanbieden van een full-service dienstverlening van strategie en creatie tot inkoop en optimalisatie. Naast de reguliere inkoop van display campagnes wordt ook programmatic inkoop aangeboden en kunnen adverteerders kiezen uit verschillende vormen van native advertising. In 2014 zullen verschillende nieuwe mobiele producten worden gelanceerd, waaronder mobile-video formaten, retargeting en audience targeting. 

related partner content for mobile comes here

Hans Caspers van Semilo: “Mobiel is een van onze speerpunten de komende jaren en bij uitstek een markt die zich niet laat bepalen door landsgrenzen. De opzet van een Europees mobiel netwerk vraagt om een uniforme benadering van de markt, vandaar ook dat gekozen is om vanuit één merk te gaan werken.”
   

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in