Overslaan en naar de inhoud gaan

Rijksoverheid kiest makers arbeidsmarktcampagne

Reclamebureau Benjamens van Doorn - Euro RSCG is, in samenwerking met Maximum Recruitment Advertising, uitgekozen om de campagne over de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met deze meerjarige campagne wordt de rijksoverheid als aantrekkelijke werkgever op de arbeidsmarkt gelanceerd. De gelegenheidstandem BVD Euro RSCG/Maximum is op de eerste plaats geëindigd in de bureaucompetitie ‘Merkbouw en campagneontwikkeling voor de rijksdienst als werkgever’ van het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties. De andere bureaus waren McCann-Erickson Nederland, Noordervliet & Winninghoff/Leo Burnett, Publicis met ACA en PPGH/JWT.

related partner content for mobile comes here

Het ministerie van BiZa: “Gemiddeld staat werken bij de rijksoverheid bij niet-ambtenaren minder hoog aangeschreven dan werken bij het bedrijfsleven. Echter uit de Arbeidsmarktmonitor Rijksdienst 1998 en 1999 blijkt dat de rijksambtenaren hun arbeidssituatie gemiddeld inhoudelijk beter ervaren dan niet-ambtenaren.

“De laatsten kunnen zich veelal geen voorstelling maken van wat het werken bij de rijksdienst inhoudt. Dit is vooral het accent waarop de campagne over de arbeidsmarkt zich zal richten om de scheve verhouding in de beeldvorming te herstellen,” aldus BiZa.

De campagne zal bestaan uit massamediale uitingen waarbij voordelen en aantrekkelijkheid van het werken bij de rijksoverheid duidelijk worden gemaakt en vooroordelen worden bestreden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in