Overslaan en naar de inhoud gaan

Reynoldson en Kloostra creative directors Euro RSCG 4D

Darren Reynoldson en Feike Kloostra zijn officieel aangesteld als de nieuwe creative directors van Euro RSCG 4D.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reynoldson en Kloostra waren de afgelopen vijf jaar al actief voor het bureau. Ze maakten onder meer prijswinnend werk voor Kraft Food’s Carte Noire en diverse projecten voor Volvo (C30, XC60, DRIVe Around The World en S60 projecten). Daarnaast speelden zij een belangrijke rol bij de groei van het Volvo-account naar wat het tegenwoordig is. De promotie van Kloostra en Reynoldson is daarom een logische stap.

related partner content for mobile comes here

In hun nieuwe rol zijn Reynoldson en Kloostra verantwoordelijk voor het maken van innovatief en prijswinnend creatief werk. Een andere doelstelling is om het aanbod voor de lokale Nederlandse markt te verbeteren en aantrekkelijker te maken. Bijvoorbeeld door meer samen te werken met Euro RSCG Amsterdam. Een recent voorbeeld is het gezamenlijk binnenhalen van het Westland kaas-account.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in