Overslaan en naar de inhoud gaan

Nils Adriaans hoofdredacteur Creatie

Astrid Prummel draagt het hoofdredacteurschap van Creatie per 1 januari 2015 over aan Nils Adriaans, sinds 2004 chef redactie van het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Creatie is in 2004 opgericht als hét magazine dat vóór, over en door de creatieve industrie wordt gemaakt, met voor elke nieuwe editie een andere toonaangevende gasthoofdredacteur.  

related partner content for mobile comes here

Astrid Prummel: ‘Nils heeft zich de laatste jaren ontwikkeld van chef redactie tot de spil waar Creatie om draait en het gepassioneerde boegbeeld van de titel. Het is niet meer dan logisch en goed dat hij nu officieel hoofdredacteur wordt, zodat ik mij als hoofdredacteur volledig kan blijven richten op het uitbouwen van de positie van het Adformatieplatform.’

Nils Adriaans: ‘Wat ik als hoofdredacteur van Creatie vooral over het voetlicht wil brengen, is de enorme liefde van creatieven voor hun vak. Maar ook hun drive. Echt goede creatieven leggen de lat altijd een paar centimeter te hoog. Daarmee pushen ze zichzelf, maar ook klanten en ons, als uitgever. Ik wil Creatie als merk bekender maken – ook onder brand managers, communicatieprofessionals en digital natives.’

De eerste Creatie van 2015 zal worden gemaakt in nauwe samenwerking met het voltallige nieuwe bestuur van de ADCN.

Foto: Bill Tanaka

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in