Overslaan en naar de inhoud gaan

Microsoft lanceert adCenter in UK

Microsoft heeft haar adCenter nu officieel in de UK gelanceerd. Goed nieuws voor onze adverteerders want vanwege de komst van adCenter…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Microsoft heeft nu officieel in de UK gelanceerd. Goed nieuws voor onze adverteerders want vanwege de komst van adCenter (minimum bid 5 pence) heeft ook Yahoo van 10 naar 5 pence.

related partner content for mobile comes here

De stap betekent dat MSN direct de SEM's en adverteerders gaat bedienen en geen gebruik meer maakt van Yahoo! als tussenpersoon.

Toegevoegde waarden naast de lagere prijs is dat adCenter meer inzicht geeft in de campagne resultaten zoals locatie, geslacht en leeftijd. Daarnaast is het voor de adverteerders die geen gebruik maken van bidsoftware makkelijk om aan dayparting te doen (adverteren op bepaalde dagen en tijden).

Daarnaast worden er een aantal tools aangeboden waaronder eem Keyword Suggestion Tool, Site Analyser, Audience Profiler, Cost Estimator en een Campaign Optimization function.

Ze hebben goed afgekeken bij Microsoft en goede stappen gezet in het verbeteren van de advertiser experience.

Sharon Baylay, general manager, Microsoft Online Services Group, commented, "We expect Microsoft adCenter to shake up the UK search advertising market - people now have a third option from a major online power."

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in