Microsoft lanceert adCenter in UK


Microsoft heeft haar adCenter nu officieel in de UK gelanceerd. Goed nieuws voor onze adverteerders want vanwege de komst van adCenter (minimum bid 5 pence) heeft ook Yahoo aangekondigd haar prijzen te verlagen van 10 naar 5 pence.
De stap betekent dat MSN direct de SEM's en adverteerders gaat bedienen en geen gebruik meer maakt van Yahoo! als tussenpersoon.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSToegevoegde waarden naast de lagere prijs is dat adCenter meer inzicht geeft in de campagne resultaten zoals locatie, geslacht en leeftijd. Daarnaast is het voor de adverteerders die geen gebruik maken van bidsoftware makkelijk om aan dayparting te doen (adverteren op bepaalde dagen en tijden).
Daarnaast worden er een aantal tools aangeboden waaronder eem Keyword Suggestion Tool, Site Analyser, Audience Profiler, Cost Estimator en een Campaign Optimization function.
Ze hebben goed afgekeken bij Microsoft en goede stappen gezet in het verbeteren van de advertiser experience.
Sharon Baylay, general manager, Microsoft Online Services Group, commented, "We expect Microsoft adCenter to shake up the UK search advertising market - people now have a third option from a major online power."
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid