Overslaan en naar de inhoud gaan

Essent houdt wachtende tramreiziger warm

Essent vraagt met warme tramhalte aandacht voor tijdig onderhoud en vervanging cv-ketels.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Essent voorzag vorige week een tramhalte aan de Coolsingel in Rotterdam van een radiator en een fictieve cv-ketel. Zo hield Essent tramreizigers warm én vroeg het aandacht voor het tijdige onderhoud en de vervanging van cv-ketels.

related partner content for mobile comes here

De warme tramhalte kwam tot stand in samenwerking met Exterion Media en is bedacht door reclamebureau Etcetera.

Ben Imhoff, Creatief Directeur van Etcetera: ‘Essent levert meer dan stroom en gas alleen. Essent levert ook die HR-ketel die zorgt voor dat heerlijke warme en behaaglijke thuis. En waar kun je dat beter laten voelen dan in een winderige tramhalte waar iedereen staat te verkleumen.’

Buitenreclame-exploitant Exterion Media installeerde de verwarming. Guy Grimmelt, Marketing & Business Development Director van Exterion Media: ‘Essent laat met deze campagne zien hoe je met extra toevoegingen aan je buitenreclame-campagne je product ook tastbaar onder de aandacht kan brengen bij de juiste doelgroep. Daarnaast zijn mensen onderweg in staat om dit soort acties ook makkelijk te delen via social media of in hun eigen kring waardoor het effect ook een mooie spin off heeft via mobiel.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in