‘Drempels Weg’ werkt


Zo tekenden de initiatiefnemers van de website Albert.nl, de bezorgservice van Ahold, vandaag in Rotterdam de honderdste intentieverklaring. Andere organisaties en instellingen die het afgelopen jaar een intentieverklaring hebben getekend, zijn onder meer de Ombudsman, Bart Smit speelgoed, de Belastingdienst, Schiphol, Fleurop en het Koninklijk Huis.
Vliegenthart gaf in mei 2001 het startschot genomen voor de campagne Drempels Weg. Ze heeft hiervoor vier ambassadeurs benoemd, die als opdracht hebben bedrijven en instellingen er bewust van te maken dat websites vaak nog slecht toegankelijk zijn voor gehandicapte gebruikers. Het gaat dan om mensen met een lichamelijke, visuele, auditieve of verstandelijke
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROShandicap. De ambassadeurs hebben het afgelopen jaar daarom honderden websites
onderzocht en beoordeeld. Op de website van de campagne, drempelsweg.nl, geven deze ambassadeurs advies voor betere websites.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid