Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de 21 finalisten voor de Data & Insights Awards 2023

Zeven categorieën, 21 finalisten: dit zijn de kanshebbers bij de Data & Insights Awards 2023 (voorheen Moawards).
It's all about...
It's all about...
It's all about...
It's all about...

Data & Insights Bureau van het jaar: 

related partner content for mobile comes here
  • Unravel
  • MWM2
  • Perspective

Data & Insight Company van het jaar

  • Centraal Beheer
  • VodafoneZiggo
  • Philips

Insights Professional – Bureauzijde van het jaar

  • Daniella Roymans (MARE)
  • Lex van Meurs (Motivaction)
  • Danny Meulenbroeks (Markteffect)

Insights Professional – Bedrijfszijde van het jaar

  • Roelof Smallenburg (TUI)
  • Jan Zwang (VodafoneZiggo)
  • Desirée van der Veen (ASR)

Data Professional van het jaar

  • Kevin van Kalkeren (OnMarc)
  • Naomi Smulders (Online Dialogue)
  • Remco Coppens (Markteffect)

Young Talent van het jaar

  • Krijn Vugts (Markteffect)
  • Boris Kugel (MWM2)
  • Cathelijn te Koppele (Validators)

Insight Scientist van het jaar

  • Jenny van Doorn (RU Groningen)
  • Jeroen Schepers (TU Eindhoven)
  • Gaby Odekerken & Dominik Mahr (Universiteit Maastricht)

De winnaars worden bekend gemaakt tijdens de feestelijke prijsuitreiking op 29 juni. Meer informatie vindt u hier.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in