Overslaan en naar de inhoud gaan

Consumentenvertrouwen krijgt een dreun

Het consumentenvertrouwen is in oktober 2002 ten opzichte van een zelfde peiling in november vorig jaar gedaald met 14 procent, becijfert…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bedrijf voerde onderzoek uit onder ruim 4500 Nederlandse consumenten boven de 18 jaar. Daar waar de vertrouwensindex vorig jaar nog uitkwam op 95,33 zakte hij dit jaar door de 90-puntengrens. De resultaten van het onderzoek, uitgevoerd door Motivaction en RetailCockpit, maken deel uit van een maandelijks online onderzoek naar gedrag en bestedingen van consumenten in zes segmenten binnen de Nederlandse detailhandel. De RetailCockpit Consumenten Index is opgebouwd uit drie aspecten voor het consumentenvertrouwen: de economische verwachting voor het komende half jaar, de baanzekerheid, en de inkomensverwachting voor het komende jaar. De Index (RCCI) kent een bandbreedte van 80 (beduidende achteruitgang) tot 120 (beduidende vooruitgang) en is vergeleken met de gegevens uit de peiling in 2001.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in