'Biertje?' van Heineken exit
Heineken stopt na zes jaar met de campagne ‘Biertje?’. De nieuwe pay-off is 'Serving the planet'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Heineken kiest onder meer voor de nieuwe pay-off om zijn voornaamste biermerk beter te onderscheiden van zijn andere merken Amstel en Brand.
’Natuurlijk was ‘Biertje?’ heel succesvol, maar na zes jaar ga je toch eens kijken of je niet eens iets anders moet gaan doen’, zegt marketingmanager Floris Cobelens. ‘We vonden het tijd om een volgende stap te maken. We hebben heel veel activiteiten ieder jaar, zoals voetbal, Olympische Spelen en introducties als Tapvat en Extra Cold. Qua communicatie wilden we minder eilandjes en meer eenheid.’
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Zie ook Adfoblog.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid