Overslaan en naar de inhoud gaan

'Aansluiting nieuwe media bij zelfregulering'

De samenwerking van adverteerders, reclameadviesbureau en diverse media is de absolute voorwaarde is voor succesvolle zelfregulering. De…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat zei Willem van der Mee, voorzitter van de Stichting Reclamecode, op het symposium “De kracht van zelfregulering: een mijnenveld aan mogelijkheden”, georganiseerd door de stichting. Van der Mee: 'Er komen steeds meer nieuwe media bij. Ook zij moeten hun maatschappelijke verantwoordelijkheid nemen en laten zien dat er in onze maatschappij alleen ruimte is voor verantwoorde reclame.'

related partner content for mobile comes here

Staatssecretaris Frank Heemskerk bevestigde in een videoboodschap nog eens dat 'de kracht van de Reclame Code Commissie is dat twisten over reclame in goede banen worden geleid'.'Bernard Wientjes, voorzitter van de ondernemingsorganisatie VNO/NCW, stelde vast dat reclame essentieel is voor de economie, voor productvernieuwing en voor nieuwe producten. 'Reclame dient verantwoord te zijn. Zelfregulering is daarbij voor het bedrijfsleven de beste optie. De zelfregulering in de reclamebranche is een voorbeeld is voor andere branches.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in