Overslaan en naar de inhoud gaan

(50 jaar TvM) Het tweede leven van de banner: ‘Grotere advertenties werken altijd beter’

Het beste uit 50 jaar Tijdschrift voor Marketing. Vandaag:
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Rex Briggs is een pionier in online adverteren. Passieve advertenties op het internet versterken volgens zijn onderzoek het effect van televisie en tijdschriftencampagnes. Het effect is optimaal als 10 tot 15 procent van het marketingbudget naar online gaat.

related partner content for mobile comes here

Auteur Peter Verkooijen

.

In het kader van ons 50-jarig jubileum herpubliceren we komende maanden artikelen uit Tijdschrift voor Marketing. Bekijk ze allemaal in het . Het jubileum meevieren? Bezoek het , 1 november aanstaande.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in