(50 jaar TvM) Het tweede leven van de banner: ‘Grotere advertenties werken altijd beter’
Het beste uit 50 jaar Tijdschrift voor Marketing. Vandaag:


Rex Briggs is een pionier in online adverteren. Passieve advertenties op het internet versterken volgens zijn onderzoek het effect van televisie en tijdschriftencampagnes. Het effect is optimaal als 10 tot 15 procent van het marketingbudget naar online gaat.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Auteur Peter Verkooijen
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSLees hier het hele artikel (pdf) uit 2003.
In het kader van ons 50-jarig jubileum herpubliceren we komende maanden artikelen uit Tijdschrift voor Marketing. Bekijk ze allemaal in het jubileumchannel. Het jubileum meevieren? Bezoek het Grote Marketing Congres, 1 november aanstaande.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid