Overslaan en naar de inhoud gaan

Youngworks lanceert brandingcampagne ASML

Het techbedrijf wil met een interactieve experience de beste bètastudenten aantrekken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

groeit en kent daardoor een groeiende behoefte aan bètastudenten. Veel van deze studenten weten dat ASML hoogstaande technologie ontwikkelt, maar wat er precies gebeurt in Veldhoven is voor de meeste studenten onbekend.

related partner content for mobile comes here

Om ASML onder de aandacht te brengen bij studenten ontwikkelde de ASML Precision Room, een interactieve experience waar studenten de technologische uitdaging van ASML kunnen ervaren.

Vanaf maandag 21 september start ASML met een rondgang langs verschillende universiteiten als de TU Eindhoven, Universiteit Twente, TU Delft en de Universiteit Amsterdam om studenten kennis te laten maken met het techbedrijf. 

Credits
ASML (opdrachtgever)
Youngworks (strategie, concept experience/game, media, design) Magic Bullet (technische conceptuitwerking en design, 3d animatie, game ontwikkeling, led design en animatie)
Unbranded (Constructie, realisatie, installatie techniek)
Just Another Nerd (film en fotografie)
Thom Dens (sounds)
Voice Industries (voiceover)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in