Wekelijkse glossy Gloria in Rusland
Independent Media Sanoma Magazines heeft Gloria, de eerste wekelijkse vrouwenglossy in Rusland, gelanceerd.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het nulnummer wordt ingestoken bij de juninummers van de Russische Cosmopolitan en Good Housekeeping, die een week voor de introductie van Gloria verschijnen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Gloria zelf zal in een oplage van 350.000 te koop zijn. Reden voor de ‘weekly¹ is dat de Russische markt vooral maandelijkse glossy¹s kent. ‘Dus besloten we het segment uit te breiden¹, zegt Elena Myasnikova, lid van de raad van bestuur van IM.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSGloria biedt naast nieuws en achtergrond over sterren ook modetrends, beautyadvies, recepten en reisartikelen. De glossy mikt op jonge, succesvolle vrouwen tussen de 23 en 30. De introductie gaat gepaard met een grote reclamecampagne.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid