
Het nulnummer wordt ingestoken bij de juninummers van de Russische Cosmopolitan en Good Housekeeping, die een week voor de introductie van Gloria verschijnen.
Gloria zelf zal in een oplage van 350.000 te koop zijn. Reden voor de ‘weekly¹ is dat de Russische markt vooral maandelijkse glossy¹s kent. ‘Dus besloten we het segment uit te breiden¹, zegt Elena Myasnikova, lid van de raad van bestuur van IM.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeGloria biedt naast nieuws en achtergrond over sterren ook modetrends, beautyadvies, recepten en reisartikelen. De glossy mikt op jonge, succesvolle vrouwen tussen de 23 en 30. De introductie gaat gepaard met een grote reclamecampagne.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee