Web 3.0: van consumentenmarketing naar robotmarketing
We zijn onderweg naar Web 3.0, ook bekend als het ‘semantische web’, waar computers informatie kunnen begrijpen zonder menselijke…
Web 3.0-robots zullen webpagina’s echt kunnen lezen en begrijpen. Het is nog geen volwaardige kunstmatige intelligentie maar gaat wel een heel eind die richting op.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Consumenten hebben straks hun persoonlijke online agents. Dat zijn robotbutlers die voor hun 'meesters' informatie gaan zoeken en interpreteren, de gewenste beslissingen nemen en bescherming (of liever: afscherming) bieden tegen irrelevante marketingboodschappen.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDe consequenties voor marketing zullen groot zijn. Om een consument persoonlijk te bereiken, zul je eerst zijn persoonlijke online agent aan je zijde moeten krijgen. Consumentenmarketing wordt robotmarketing.
Bron: Marketing Week
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid