Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever kiest voor MindShare

Unilever brengt haar Europese media-account ter waarde van maar liefst 1 miljard euro onder bij MindShare. De keuze voor MindShare volgt op…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het account omvat mediaplanning en -inkoop voor de hele Europese markt (vijftien landen) en betreft de grootste account-wissel in de geschiedenis van de Europese mediabusiness. De strijd om het Unilever-account begon al in mei van dit jaar. Op de Duitse en Italiaanse markten werkt Unilever al langer met MindShare. Boze tongen beweren dan ook dat men er in deze beide landen weinig voor voelde om met een ander bureau in zee te gaan. De switch van het mega-account betekent in Nederland dat Initiative haar oudste en grootste klant verliest. Wat dat voor consequenties heeft voor Initiative Amstelveen, is op dit moment nog niet bekend.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in