Unilever kiest voor MindShare
Unilever brengt haar Europese media-account ter waarde van maar liefst 1 miljard euro onder bij MindShare. De keuze voor MindShare volgt op…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het account omvat mediaplanning en -inkoop voor de hele Europese markt (vijftien landen) en betreft de grootste account-wissel in de geschiedenis van de Europese mediabusiness. De strijd om het Unilever-account begon al in mei van dit jaar. Op de Duitse en Italiaanse markten werkt Unilever al langer met MindShare. Boze tongen beweren dan ook dat men er in deze beide landen weinig voor voelde om met een ander bureau in zee te gaan. De switch van het mega-account betekent in Nederland dat Initiative haar oudste en grootste klant verliest. Wat dat voor consequenties heeft voor Initiative Amstelveen, is op dit moment nog niet bekend.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid