Overslaan en naar de inhoud gaan

Toch reclame Burger King in Italië

Burger King is voor het eerst actief op de Italiaanse advertentiemarkt, met een nieuwe website en een lokale strategie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De fast-food restaurants van Burger King zijn in Italië altijd controversieel geweest, omdat ze worden gezien als een bedreiging voor de traditionele Italiaanse keuken. Concurrent McDonald's roert zich al langer op de Italiaanse advertentiemarkt, maar is al sinds haar introductie slachtoffer van vele protesten, vaak met beschadiging van filialen tot gevolg. Volgens Adage heeft Burger King die problemen kunnen omzeilen, omdat het bedrijf zich op het gebied van marketing altijd afzijdig heeft gehouden. Burger King heeft aandelen in pizzaketen Spizzico en de eethuizen van Autogrille, maar tot nu toe hebben die nog weinig naamsbekendheid. Daar moet met een marketingcampagne verandering in komen. Beide ketens gaan voortaan verder onder de Burger King-naam.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in