Overslaan en naar de inhoud gaan

SuperHeroes NY en LG remasteren virals Damn Daniel en Epic Bottle Flip

Het is de eerste campagne van SuperHeroes New York voor LG USA.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De viral video Damn Daniel verspreidde zich begin dit jaar als een olievlek over het Internet, ondanks het verticale beeld, de gebrekkige audio en het schokkerige camerawerk. Hetzelfde gebeurde met de Epic Water Bottle Flip internethype. Om te laten zien dat het ook anders kan, zijn de films op heel eigen wijze door SuperHeroes New York en LG USA met behulp van de nieuwe LG V20 geremasterd.

&;We hebben niet simpelweg een eerbetoon aan een serie bekende virals gemaakt, maar we maken ze ‘smoother’ dan ooit&;, aldus Rob Zuurbier, partner en managing director van SuperHeroes New York. &;Om de geweldige video- en audiokwaliteit van de LG V20 te bewijzen, zijn de video&;s en zang bovendien ook daadwerkelijk opgenomen met de nieuwe smartphone.&;

De geremasterde video’s gaan opnieuw viral. Damn Daniel Remastered heeft nu al 7 miljoen views op Facebook en is al bijna 20 duizend keer gedeeld. De enkele dagen geleden gelanceerde Epic Bottle Flip staat al op 3 miljoen views. 

De LG V20 mikt op een jonge doelgroep van bloggers en vloggers. In de geremasterde versies zie je hoe de originele makers van de video worden bezongen door een &;smooth&; nineties R&B groep. Ook is er een serie korte tutorial video’s opgenomen met de R&B groep waarbij de belangrijkste eigenschappen van de V20 naar voren komen, zoals de groothoekcamera, stabiele video opnames en hi-fi audio. 

Richard Farmer regisseerde de video&;s in samenwerking met muziekproductiehuis Squeak E Clean.


related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.




Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.



Credits:
Klant: LG USA
Titel van de campagne: Remaster the Internet
Bureau: SuperHeroes New York
Managing Director/Partner: Rob Zuurbier
Creatie & strategie: SuperHeroes New York
Productiemaatschappij: Move Films
Director: Richard Farmer
Director of Photography: Michael Parry
Executive Producer: Michael Abbott
Producer: Michael Rodriguez
Post-production Company: Therapy Studios
Executive Producer: Joe DiSanto
Producer: Margaret Ward
Editor: Kristin McCasey
Additional Editing: Jake Shaver
Edit Assistant: Maureen Marchetti
Animators: Dustin Bowser, Anthony Maiuri
Colorist: Robert Curreri
Flame Artist: Rachel Moorer
Flame Assist: Teddy Wirtz
Mixer: Jeff Fuller
Mix Assist: Brandon Kim
Music Production Company: Squeak E. Clean Productions, Inc.
Creative Director: Rob Barbato
Executive Producer: Amy Crilly
Music Composer: Charles Rojas
LG USA: Matthew Ward, Amanda Wilson

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in