Overslaan en naar de inhoud gaan

SBS lijdt minst onder EK voetbal

De publieke omroepen behaalden in week 26 een gezamenlijk marktaandeel van 55 pct, uiteraard dankzij de uitzending van de twee halve…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Italië- Nederland scoorde een kijkdichtheid van 55. Daardoor haalde TV2 afgelopen donderdagavond een marktaandeel van 71 pct.

related partner content for mobile comes here

Nederland 1 en Nederland 3 haalden respectievelijk hun hoogste marktaandelen op dinsdagavond (12 pct) en zaterdagavond (13 pct).

Van de commerciëlen hadden SBS6 en Net5 het minst te lijden onder de voetbalverslaggeving bij de publieken. SBS6 haalde een marktaandeel van 8 pct, Net5 scoorde 4 pct. De HMG-zenders deden het beduidend minder goed. Het marktaandeel van RLT4 was 10 pct, van RTL5 4 pct en Veronica moest het ook doen met een magere 4 pct. Fox8 bleef steken op 2 pct.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in