
Italië- Nederland scoorde een kijkdichtheid van 55. Daardoor haalde TV2 afgelopen donderdagavond een marktaandeel van 71 pct.
Nederland 1 en Nederland 3 haalden respectievelijk hun hoogste marktaandelen op dinsdagavond (12 pct) en zaterdagavond (13 pct).
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeVan de commerciëlen hadden SBS6 en Net5 het minst te lijden onder de voetbalverslaggeving bij de publieken. SBS6 haalde een marktaandeel van 8 pct, Net5 scoorde 4 pct. De HMG-zenders deden het beduidend minder goed. Het marktaandeel van RLT4 was 10 pct, van RTL5 4 pct en Veronica moest het ook doen met een magere 4 pct. Fox8 bleef steken op 2 pct.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee