Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma benoemt Louise van Nispen tot Domain Director Women

Sanoma Media Netherlands benoemt Louise van Nispen per 15 september tot Domain Director Women. In deze functie is zij verantwoordelijk voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De focus ligt daarbij op het optimaal benutten van alle assets van Sanoma/SBS binnen het domein Vrouwen.

related partner content for mobile comes here

Louise van Nispen was tot voor kort Publishing Director bij Reed Business Media waar zij onder meer verantwoordelijk was voor Elsevier. Daarnaast stuurde ze de afdeling Events aan, een centrale unit die voor merken events.

Belangrijk onderdeel van deze functie is het intensiveren van de samenwerking tussen de verschillende merken en kanalen van Sanoma/SBS. Daarnaast zal Van Nispen zich in haar nieuwe functie richten op het creëren van een centrale Event unit. Het is Sanoma’s ambitie de marktpositie uit te bouwen door het ontwikkelen van nieuwe events, het verbeteren van de onderlinge samenwerking en het goed benutten van bestaande schaalvoordelen.

‘Sanoma/SBS heeft sterke crossmediale merken waardoor zij gezamenlijk dé nummer 1 positie binnen het domein Vrouwen bekleden’, aldus Louise van Nispen. ‘Ik ben ervan overtuigd dat de strategie die gericht is op meer synergie tussen die merken en kanalen, nog meer waarde zal toevoegen aan onze lezers, kijkers, gebruikers en zakelijke klanten/adverteerders.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in