Overslaan en naar de inhoud gaan

Revolutionaire klantbetrokkenheid: De Generatieve AI engine release

Stel je voor dat je marketing en customer service processen slimmer en efficiënter kunnen, zonder enorme investeringen in tijd en middelen.
CM.com

We kennen allemaal de statistieken die aantonen dat een goede totale klantervaring (CX) het fundament is van klantloyaliteit. Maar we weten ook dat klanten snel afhaken als ze ontevreden zijn. Je bent als bedrijf daarom zo goed als je zwakste schakel. Het CM.com Engagement Platform brengt de data, tools en kanalen bij elkaar die bedrijven in staat stelt een frictieloze ervaring te bieden, over alle touchpoints in de journey heen. Het fundament is het Customer Data Platform, of de integratie met de bestaande data infrastructuur. Door de naadloze integratie van marketing automation software, service helpdesk, chatbot technologie, AI personalization én generative AI-toepassingen, krijgen bedrijven grip op de totale klantervaring. Zij sorteren zich hier ook voor op de nabije toekomt waar messaging kanalen zoals WhatsApp en Insta DM zich aan het ontwikkelen zijn tot directe point-of-sale kanalen.

De Generatieve AI Engine Release
De Generatieve AI Engine Release

Dat je klanten zich daarnaast ook beter begrepen voelen én sneller geholpen worden, en je daarmee hogere klanttevredenheid en loyaliteit creëert. Klinkt goed toch? Met de Generative AI Engine van CM.com is het nu mogelijk om jouw customer experience naar het volgende level te brengen.

De kracht van de GenAI Engine?

De GenAI Engine is een geavanceerde AI-technologie die bedrijven helpt om beter te communiceren met hun klanten. Deze engine is als een dynamische AI-kennisbank die bedrijfsspecifieke kennisbronnen combineert en verrijkt met behulp van Large Language Models (LLM's). Het resultaat is een diepgaande en contextueel relevante klantenservice-ervaring.

De engine ondersteunt momenteel een breed scala aan bestandstypen, waaronder website-inhoud, historische menselijke service-interacties, eerdere chatbot-interacties, en meer. Dit betekent dat bedrijven de kracht van AI kunnen benutten om informatie te begrijpen en te verwerken, waardoor ze sneller en efficiënter kunnen reageren op klantvragen.

Een nieuwe dimensie aan je bestaande bestaande marketing en customer service kanalen

De GenAI Engine biedt de volgende mogelijkheden;

  • Moeiteloze Integratie: Het is eenvoudig te integreren met verschillende bedrijfssystemen, waardoor je bestaande processen kunt optimaliseren zonder grote wijzigingen.
  • Slimme Chatbots: Voor gebruikers van onze Conversational AI Cloud betekent dit dat functionele chatbots snel kunnen worden opgezet. Deze chatbots halen informatie uit het AI-kenniscentrum om dynamische antwoorden te genereren, waardoor herkenningsproblemen worden geëlimineerd en klantvragen efficiënter worden afgehandeld.
  • Verbeterde Klantenservice: Klantenservicemedewerkers in Mobile Service Cloud hebben toegang tot AI-genererende antwoordsuggesties die zijn afgestemd op de unieke behoeften van elke klant. Dit versnelt klantinteracties, vermindert zoekopdrachten en zorgt voor consistente servicegesprekken, wat leidt tot een vlekkeloze klantbeleving.

Boost het werkgeluk van customer service agents

Een ander belangrijk aspect van de GenAI Engine is de bijdrage aan het werkgeluk van customer service agents. Doordat de engine AI-genererende antwoordsuggesties biedt, worden medewerkers sneller en beter in staat gesteld om klanten te helpen. Dit vermindert de druk en stress die vaak gepaard gaan met klantenservice, wat leidt tot meer tevreden en gemotiveerde medewerkers. Customer service agents kunnen zich hierdoor bovendien concentreren op complexere vragen en problemen, wat hun werk uitdagender en interessanter maakt. Dit draagt bij aan hun professionele groei en ontwikkeling, wat op zijn beurt hun werkgeluk vergroot.

De klant is koning

Met de GenAI Engine kunnen klanten sneller geholpen worden. Doordat de antwoorden gebaseerd zijn op objectieve data, zijn de antwoorden ook minder foutgevoelig. Daarnaast begrijpt de engine de context van de vragen van klanten en kan direct relevante antwoorden genereren. Dit betekent dat klanten niet meer hoeven te wachten op handmatige reacties van customer service agents, wat resulteert in kortere wachttijden en een snellere oplossing van hun problemen. Klanten voelen zich dan ook meer gewaardeerd en begrepen wanneer ze snel en effectief worden geholpen, wat leidt tot een positieve klantbeleving en loyaliteit.

Blije klant + blije agents = blije organisatie

Wil je profiteren van al de voordelen en de kans niet laten liggen om je bedrijf te transformeren, je klanttevredenheid te verhogen en je customer service agents gelukkiger te maken? Je kunt hier meer te weten komen over de beta release en als een van de eersten toegang krijgen tot deze baanbrekende technologie.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

CM.com

We kennen allemaal de statistieken die aantonen dat een goede totale klantervaring (CX) het fundament is van klantloyaliteit. Maar we weten ook dat klanten snel afhaken als ze ontevreden zijn. Je bent als bedrijf daarom zo goed als je zwakste schakel. Het CM.com Engagement Platform brengt de data, tools en kanalen bij elkaar die bedrijven in staat stelt een frictieloze ervaring te bieden, over alle touchpoints in de journey heen. Het fundament is het Customer Data Platform, of de integratie met de bestaande data infrastructuur. Door de naadloze integratie van marketing automation software, service helpdesk, chatbot technologie, AI personalization én generative AI-toepassingen, krijgen bedrijven grip op de totale klantervaring. Zij sorteren zich hier ook voor op de nabije toekomt waar messaging kanalen zoals WhatsApp en Insta DM zich aan het ontwikkelen zijn tot directe point-of-sale kanalen.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in