Review reclameaccount Swatch
Horlogemaker Swatch Group gaat het wereldwijde creatieve account voor Swatch Watches herzien.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het budget is nu in handen van BGS D'Arcy, Milaan. Twee Italiaanse en twee Franse bureaus zouden pitchen op het account, meldt Brandrepublic. Het account is zo’n 40 miljoen dollar waard. Het bericht werd ontkend noch bevestigd in Zwitserland. BGS D'Arcy heeft de bulk van het account in handen, maar bureaus kunnen het account ook lokaal invullen. Hoe dat in de toekomst wordt gedaan, is niet bekend.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid