Overslaan en naar de inhoud gaan

Publiciteitstunt voor nieuw boek Renate Dorrestein

Echt sexy, het boek van Renate Dorrestein wordt vanaf volgende week groots gepromoot middels tv spotjes op tv, internet en in de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De publiciteitscampagne voor het boek is redelijk uniek omdat het niet gaat om een promotiefilm met stilstaande beelden, maar om een echt tv-spotje. De commercial is een ruilhandel met filmmaatschappij Big Screen Junkie en REP BV. In ruil voor de filmrechten maakte het bedrijf een reclamespotje voor het boek. Renate Dorrestein is zelf te zien in het spotje als presentatrice van een Vermist-achtig programma. Ze doet een oproep naar een vermist personage uit het boek. Naast de commercial bestaat de productie ook uit 280 duizend boomerangkaarten. Dorrestein zei zelf over de deal: ‘Ik zat me net verschrikkelijk op te winden over het kleine pr-budget in de uitgeverijenwereld toen ik producent Robert Matsers aan de telefoon kreeg. Ik besefte plotseling dat ik op een enorme virtuele berg geld zat.’

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in