Overslaan en naar de inhoud gaan

Powned!

Powned. Of PowNED. Misschien heb je er nog nooit van gehoord. Dat zou goed kunnen, maar daar gaat waarschijnlijk snel verandering in komen.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ze moeten 50.000 betalende leden hebben en na een dag zaten ze al dik op een vijfde van het benodigde aantal. De achterban van Geenstijl is enorm loyaal en het zal me ook niks verbazen als ze het gaan halen.

related partner content for mobile comes here

Waar vele de ambitie hebben om iets dergelijks op poten te zetten is het Geenstijl gelukt om binnen korte tijd een zeer sterk merk neer te zetten en ik denk dat 2009 best wel eens het jaar van zou kunnen worden. En dat zal voor heel wat opschudding gaan zorgen.

Hier een stukje uit de wervingstekst op geenstijl.nl:

"Zo. We gaan beginnen. Vanaf vandaag kun je je inschrijven als lid van PowNed, de publieke omroepvereniging van GeenStijl. En daarmee zijn we weer een loopgraafje of dertig opgeschoven op het slagveld dat wereldheerschappij heet. Waarom een publieke omroep? Gewoon, omdat het kan! En omdat wij ook wel eens een greep willen doen in de 500 miljoen die jaarlijks over de slagboom van het Mediapark wordt gekieperd. Bovendien zijn wij van mening dat in het huidige publieke bestel een grote groep mensen niet wordt bediend. En dat gat gaan wij dichten.

Dat Geenstijl eigenzinnig is dat is een understatement. Maar die houding heeft ze wel gebracht waar ze nu staan met 120.000 bezoekers per dag. Op hun leggen ze uit wat ze zijn. Hieruit blijkt deste meer hoe Geenstijl in het leven staat:

"Veel mensen noemen GeenStijl voor het gemak een weblog. Dat dekt de lading niet, maar goed. Op GeenStijl wisselen nieuwsfeiten, schandelijke onthullingen en journalistiek onderzoek elkaar af met luchtige onderwerpen en prettig gestoorde onzin. De redactie informeert dagelijks ruim 120.000 bezoekers over de andere kant van het nieuws. De site behoort tot de top 10 van best bezochte actualiteitensites van Nederland."

En mocht je erover nadenken om te adverteren op Geenstijl gezien de bezoekersaantallen...hier hun antwoord:

"Adverteren op sites als GeenStijl is niet eenvoudig. Onze doelgroep wil u niet, heeft een hekel aan reclame, banners en gelikte marketingboys. De doelgroep is kritisch. Wanneer een advertentie hen niet bevalt, dan horen we dat via de mail, voicemail en in de reacties. Slaat de uiting daarentegen aan, reken dan gerust op een grote betrokkenheid van de bezoekers bij het geadverteerde product."

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in