Online kopers behoeven begeleiding
Online kopers worden veel te weinig persoonlijk begeleid. Gevolg: 75% van de aankoopprocessen wordt voortijdig afgebroken: de klant laat…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Alleen al in Duitsland kost dat dit jaar € 1 miljard aan gemiste online omzet, concluderen toekomstonderzoeker Z_punkt en adviesbureau Mummert+Partner in een rapport. De oplossing: persoonlijke begeleiding en advisering tijdens het aankoopproces – in dit geval door software in de ‘persoon’ van een zogenaamde avatar. Ongevraagd advies: zet er ook een uit-knop op, want niet iedereen zit op zo’n ‘assistent’ te wachten – veel klanten vinden het juist een verademing om met rust te worden gelaten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
<#FONT SIZE=1>Bron: direkt marketing<#/FONT>
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid