OMD start magazine Think!
OMD Nederland komt met een eigen magazine voor en door communicatieprofessionals. Het semi-onafhankelijke vakblad gaat Think! heten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De essentie van het mediavak dreigt overschaduwd te raken door de talrijke discussies over geld en grp’s, aldus strategy consultant Jolanda de Jonge. "Het is met de grp’s net als met DNA. Als je het DNA van de mens in kaart brengt, wil dat nog niet zeggen dat je weet hoe de mens functioneert." Media is onderdeel van het marketingcommunicatieproces en dus gaat media altijd over communicatie. Think! Behandelt communicatie in de breedste zin van het woord. Neuro-psycholoog Jaap Murre praat in het eerste nummer dat nu uit is, over nieuwe inzichten in de breinpositie van communicatie. Think! Komt dit jaar nog een keer uit, daarna wordt de verschijningsfrequentie opnieuw bepaald.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid