Overslaan en naar de inhoud gaan

OMD start magazine Think!

OMD Nederland komt met een eigen magazine voor en door communicatieprofessionals. Het semi-onafhankelijke vakblad gaat Think! heten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De essentie van het mediavak dreigt overschaduwd te raken door de talrijke discussies over geld en grp’s, aldus strategy consultant Jolanda de Jonge. "Het is met de grp’s net als met DNA. Als je het DNA van de mens in kaart brengt, wil dat nog niet zeggen dat je weet hoe de mens functioneert." Media is onderdeel van het marketingcommunicatieproces en dus gaat media altijd over communicatie. Think! Behandelt communicatie in de breedste zin van het woord. Neuro-psycholoog Jaap Murre praat in het eerste nummer dat nu uit is, over nieuwe inzichten in de breinpositie van communicatie. Think! Komt dit jaar nog een keer uit, daarna wordt de verschijningsfrequentie opnieuw bepaald.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in