Overslaan en naar de inhoud gaan

Meerstadt verruilt Y&R voor NS

Bert Meerstadt, ceo van Young & Rubicam Europa, Midden-Oosten en Afrika wordt commercieel directeur bij de NS. Zijn dienstverband gaat 1…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij volgt daarmee H. Portheine op die deze functie op interim-basis vervulde en met pensioen gaat. Meerstadt werkte negen jaar bij Y&R. Hij richtte in 1992 Consult Marketing and Brand Strategies op. Dit bureau werd in 1995 volledig onderdeel van Y&R. Vervolgens werd hij voorzitter van Y&R Groep Nederland en sinds 1998 werkt hij vanuit Londen en heeft hij zijn werkterrein aanzienlijk uitgebreid. Tegen Adage zegt Meerstadt dat zijn beslissing niet makkelijk was. "Maar nu de integratie van Y&R in WPP klaar is, vinden mijn vrouw Fleur en ik het tijd om terug te gaan naar Nederland." Ed Vick, ceo van Y&R Advertising, zegt dat Y&R het vertrek van Meerstadt betreurt, maar dat zijn beslissing wordt gerespecteerd. Vick vindt dat de divisie Europa, Midden-Oosten en Afrika sterk staat. "Onder Meerstadt is er een recordgroei behaald en werden twintig acquisities en samenwerkingen bereikt.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in