O&M raakt WSJ-account kwijt
Ogilvy & Mather in Londen is het pan-Europese Wall Street Journal-account
kwijtgeraakt aan BBDO Dusseldorf, het Duitse bureau van het…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
O&M kreeg het prestigieuze account vorige
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
zomer en ontwikkelde de ‘Get it’-campagne. Mede als gevolg daarvan steeg de
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSoplage van 70.600 naar 90.120 exemplaren. Gemikt werd op een verdubbeling
van de oplage, maar dat dat niet werd bereikt wordt O&M niet verweten. “O&M
maakte een succesvolle campagne voor de relaunch, maar we geloven dat het
efficiënter is om onze reclamebelangen bij een bureau te consolideren”,
aldus Doug Baxter, senior marketing director van WSJ Europe.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid