Overslaan en naar de inhoud gaan

Normen- en waardendebat naar Bikker

Communicatieadviesbureau Bikker Euro RSCG gaat het kabinet adviseren over de communicatie rond het normen- en waardendebat. Bikker won de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het kabinet heeft haast met de campagne. Volgens goed geïnformeerde bronnen kregen de drie door de RVD geselecteerde bureaus ‘slechts’ een week de tijd om een visie op de normen- en waardediscussie te geven. De uitslag was de dag na de presentaties reeds bekend.

related partner content for mobile comes here

Uitgangspunt voor de campagne vormt een brief die demissionair premier Balkenende medio oktober naar de Tweede Kamer stuurde en waarin hij zijn visie op de normen- en waardencampagne ontvouwt. In deze brief is sprake van een debat onder brede lagen van de bevolking en niet van de door minister Heinsbroek voorgestelde marketingcampagne. De door Bikker voorgestelde plannen sluiten nauw aan bij de plannen van de minister-president.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in