Overslaan en naar de inhoud gaan

Noorderdierenpark Emmen naar PHD

Het mediabureau wordt verantwoordelijk voor de media strategie, -planning en -inkoop voor dierenpark Emmen en het nieuwe Wildlands…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het 80-jarige dierenpark gaat binnenkort sluiten en belevenispark Wildlands Adventure Zoo Emmen gaat de plek innemen.  

related partner content for mobile comes here

Irene Louwrier, manager marketing, communicatie & sales Dierenpark Emmen: &;We staan als Dierenpark Emmen voor een grote uitdaging om in maart 2016 een nieuw concept met Wildlands te lanceren. We willen dit doen met een mediapartner waarmee we acties kunnen uitzetten die binnen onze visie passen. PHD past goed binnen deze strategie met hun andere manier van denken en innovatieve oplossingen.&;

Patrick Molleman, managing director PHD : &;We zijn al begonnen met de laatste campagne voor Dierenpark Emmen om mensen te wijzen op de laatste kans om het 80-jarige dierenpark te bezoeken. Daarna gaan we vol aan de slag om plannen te maken voor de start van het geheel nieuwe park.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in