Overslaan en naar de inhoud gaan

Nog weinig animo voor voetbal Versatel

De verkoop van de live-voetbaluitzendingen via het snelle Versatel-kabelnetwerk valt tegen. Een week voor de start van het nieuwe…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘De schatting is dat net over de 12.000 huishoudens volgende week vrijdag naar de eerste voetbalwedstrijd zullen kijken', zegt financieel directeur van Versatel, M. Lazer tegen het Algemeen Dagblad. Het wordt voor het bedrijf een zware opgave om eind dit jaar de beoogde 100.000 betalende abonnees te hebben. De reclamecampagne met de tijdelijke aanbieding van 39,95 euro per maand moest worden verlengd.

related partner content for mobile comes here

Volgens Lazer lukt het niet alle abonnees op tijd aan te sluiten.’Lastig voor ons is dat vele huishoudens te maken hebben met lange opzegtermijnen bij hun huidige internetaanbieders, waardoor zij moeilijker de overstap kunnen maken.'
Versatel-topman Raj Raithatha wil niet van een teleurstelling spreken. Volgens hem zullen de klanten in de tweede helft van dit jaar toestromen als zijn bedrijf de consument van de kwaliteit van het product weet te overtuigen. Hij zei gisteren tijdens de toelichting op de cijfers dat de vakantieperiode én de negatieve berichtgeving over de kwaliteit van het nieuwe voetbalproduct zijn bedrijf parten hebben gespeeld.
De eerste wedstrijd die op 12 augustus wordt uitgezonden is AZ - Sparta om 20.30 uur.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in