Overslaan en naar de inhoud gaan

Nightwriters @ Nespresso

Op dinsdagavond was ik te gast op een Nightwriters event in de Haagse Nespresso boutique. Na een welkome ontvangst en een glaasje…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op dinsdagavond was ik te gast op een Nightwriters event in de Haagse Nespresso boutique. Na een welkome ontvangst en een glaasje koffiespoom brachten Kluun en Christophe Vekeman hun intrigerende teksten, begeleid door DJ Bart Thimbles met jazzy lounge, ten gehore via een ‘old-fashion’ microfoon. De onderwerpen? Mannen & vrouwen, lust & liefde, ouders & kinderen, wijn & koffie…veel koffie. Elke keer dat dat woord viel, werden we weer even herinnerd aan de locatie waar deze gathering plaatsvond. Storytelling op zijn best.

related partner content for mobile comes here

De genodigden van de Nespresso Club, die werden verwend met koffiespecialiteiten, bubbels en petit-fours, waren niet alleen bezoeker, maar ook deelnemer van deze ‘stand-up story’. Iedereen kreeg namelijk de kans zijn of haar lyrische skills te tonen door een ‘six word story’ te bedenken, op te schrijven en in te leveren. De tweekoppige jury had haar oog laten vallen op een aantal verhaaltjes, maar uiteindelijk mocht het publiek de winnaar van de Nespresso waardecheque bepalen.

Het merk voor luxe koffie probeert met het organiseren van dit type kleine events in een specifieke context, de klant het merk te laten beleven, in persoonlijk contact te komen met de klant en wellicht het veel-op-veel gesprek te faciliteren. Ik vind het een opmerkelijk concept en ben zeer benieuwd naar het succes.

Bekijk de bijdrage van , een korte sfeerfilm van deze gezellige avond.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in