NH Hoteles-klant bepaalt zelf de prijs
NH Hoteles laat de consument zelf de prijs van een hotelovernachting bepalen. De hotelketen komt half december met deze actie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het bedrijf doet in het weekend van 16, 17 en 18 december 20.000 hotelkamers in de verhuur. Via een actiebutton op de site zijn de hotelkamers te reserveren.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
NH Hoteles wil met deze try out 40.000 mensen laten kennismaken met hun hotels, kwaliteit en service. In het driedaagse weekend kunnen gasten één nacht bij NH slapen, met de volgende ochtend een ontbijt voor twee personen. Bij het uitchecken betaalt de klant wat hij/zij deze overnachting
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSwaard vond.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid