Nederlanders ergeren zich aan luide reclame
Tv-kijkers ergeren zich mateloos aan reclame die veel harder wordt uitgezonden dan het programma waar ze naar keken. Veel mensen keren…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dit blijkt uit een onderzoek dat bureau Intomart gisteren presenteerde. De steekproef onder 750 Nederlanders werd uitgevoerd in opdracht van de KRO. Uit de proef blijkt verder dat 83 procent van de Nederlanders vindt dat programma's van de publieke omroep net zo goed zijn of (veel) beter dan die van de commerciële zenders. De sterke punten van de 'publieken' zijn de sport-, nieuws- en informatieve uitzendingen. Ook het ontbreken van reclame binnen een programma ervaren de kijkers als positief. De respondenten keken het meest naar Nederland 2 (50 procent). Daarna volgen de zenders RTL4 (47 procent), Nederland 1 (42 procent), Nederland 3 (37 procent), SBS6 (36 procent), Yorin (21 procent) en RTL5 (13 procent) (ANP).
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid