Overslaan en naar de inhoud gaan

MySpace Nederland kiest voor Conspiracy Concepts

Online social network site MySpace heeft na een pitch gekozen voor het Amsterdamse Conspiracy Concepts.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Conspiracy zal verantwoordelijk zijn voor de conceptontwikkeling en creatie van de cross-mediale campagnes van MySpace in de Benelux. Binnen het bureau komt het account in handen van Merien Kunst voor het creatieve gedeelte. Heleen Ririassa wordt project en account director.

related partner content for mobile comes here

Hoewel MySpace internationaal een van de grootste netwerkportals is, staat het bedrijf in Nederland ‘aan het begin van de groeicurve’ aldus Derek Fehers, marketing director MySpace Nederland. Het is de bedoeling dat het aantal actieve Nederlandse leden van 500.000 snel gaat groeien. MySpace is opgericht in 2003 als een nieuw initiatief van eUniverse, later Intermix. Het bedrijf is in 2005 verkocht aan News Corporation. Wereldwijd heeft MySpace meer dan 200 miljoen actieve leden. MySpace Nederland heeft sinds begin juni 2007 een kantoor in Amsterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in