MSN stimuleert digitale marketing
MSN.nl is bezig concrete invulling te geven aan de onlangs aangekondigde digitale marketing strategie ‘Advantage Marketing’. MSN wil…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
MSN ziet zichzelf met naar eigen zeggen 270 miljoen unieke bezoekers wereldwijd en 3.9 miljoen unieke bezoekers in Nederland als een van ‘s werelds meest effectieve platforms voor consumentenmarketing. Daarom zoekt het via dit programma contact met adverteerders en bureaus. Zo organiseerde MSN onlangs het seminar ‘De dialoog tussen merk en consument’, waar on der anderen Judy Gibbons, VP MSN EMEA, sprak. Volgens haar gaat in de VA de totale online advertentiemarkt groeien van 5,7 miljard dollaar in 2001 naar 15,4 miljard dollar in 2006.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid