Overslaan en naar de inhoud gaan

Mona Puur is grootste introductie van 2006

De producten van Mona Puur vormen de grootste introductie van 2006 in de Nederlandse supermarkten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De producten van vormen de grootste introductie van 2006 in de Nederlandse supermarkten.

related partner content for mobile comes here

Dit blijkt uit de Intro-Top 20, een onderzoek van Nederland, dat morgen gepubliceerd wordt in het vakblad Foodmagazine. Van alle nieuwe producten in de supermarkt heeft de Nederlandse consument het meeste geld uitgegeven aan de desserts en drinks die Mona onder de naam Puur op de markt heeft gebracht.

Twee andere grote introducties zijn Page Kussenzacht en Senseo Extra Dark.

Het jaar 2006 heeft voor de supermarkt meer goede introducties opgeleverd dan voorgaande jaren. Het herstel in innovaties dat in 2005 al was ingezet, zet daarmee door, meldt IRI.

Ronald Laureijsen van IRI Nederland, samensteller van de lijst: 'De Intro Top 20 bevat dit jaar veel grote nieuwe producten. Er zijn maar liefst elf introducties die boven een gemiddelde weekomzet van honderdduizend euro uitkomen. De laatste keer dat we dat hadden was in de lijst over 2001, en dat was een topjaar.'

De beste supermarktintroducties van 2006:

1. Mona Puur
2. Page Kussenzacht
3. Senseo Extra Dark
4. Pickwick T-pads
5. Verkade Sultana Hartig
6. Unox Familie Soep in Zak
7. Senseo Cappuccino
8. Robijn Stralend Wit
9. Sun 5 in 1 Extra Power
10. Nescafe Koffiepads

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in