Overslaan en naar de inhoud gaan

Mariëlle Paul director Communications bij Sanoma

Mariëlle Paul start per 1 mei als director Corporate & Sales Communications van Sanoma Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mariëlle Paul, hiervoor manager Corporate Communicatie & manager Human Resources a.i. bij ABN AMRO Hypotheken Groep, heeft twintig jaar ervaring bij grote commerciële organisaties waaronder BP Oil, Hill & Knowlton en, de laatste acht jaar, bij ABN AMRO. Ze bekleedde managementposities op het gebied van communicatie, marketing, human resources en sales. Ook is ze vier jaar zelfstandig ondernemer geweest, als mede-eigenaar van het communicatie adviesbureau Principal Communications in Haarlem. Ze heeft in haar functies te maken gehad met alle facetten van het corporate communications vak. Van huis uit is Mariëlle Paul internationaal jurist.

related partner content for mobile comes here

Mariëlle Paul volgt Dolly van den Akker op die bij Sanoma is geworden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in