Overslaan en naar de inhoud gaan

Liebrecht wint Customer Media Scriptie Award

Christine Liebrecht is met haar scriptie Betrokken bladen verkozen tot de winnaar van de eerste Customer Media Scriptie Award.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het publiek koos de oud-studente van de Radboud Universiteit Nijmegen uit drie genomineerden. Uit handen van juryvoorzitter Coen Zeevenhooven (directeur Axioma) kreeg Liebrecht een cheque ter waarde van 1.500 euro.

related partner content for mobile comes here

Christine Liebrecht onderzocht in haar scriptie in hoeverre een personeelsblad invloed heeft op de betrokkenheid van de medewerkers bij de organisatie waarvoor zij werken. Haar onderzoek toont aan dat een personeelsblad de betrokkenheid verhoogt, mist het gericht is op de medewerker en de afstand met de lezer klein is. Volgens de jury is de relevantie van de scriptie voor de branche groot. Sterk punt vonde de jury dat de onderzoeksopzet 'zeer omvangrijk' is (N=500). De hoeveelheid magazines die zijn geanalyseerd is groot.

Naast Liebrecht waren Tim Hollander en Judith de Waard genomineerd. De presentaties van de genomineerde auteurs en de uitreiking van de prijs waren dinsdag 22 december in Hermitage Amsterdam. De Customer Media Scriptie Award werd georganiseerd door .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in