Liebrecht wint Customer Media Scriptie Award
Het publiek koos de oud-studente van de Radboud Universiteit Nijmegen uit drie genomineerden. Uit handen van juryvoorzitter Coen Zeevenhooven (directeur Axioma) kreeg Liebrecht een cheque ter waarde van 1.500 euro.
Christine Liebrecht onderzocht in haar scriptie in hoeverre een personeelsblad invloed heeft op de betrokkenheid van de medewerkers bij de organisatie waarvoor zij werken. Haar onderzoek toont aan dat een personeelsblad de betrokkenheid verhoogt, mist het gericht is op de medewerker en de afstand met de lezer klein is. Volgens de jury is de relevantie van de scriptie voor de branche groot. Sterk punt vonde de jury dat de onderzoeksopzet 'zeer omvangrijk' is (N=500). De hoeveelheid magazines die zijn geanalyseerd is groot.
Vacatures
Concern communicatieadviseur
Gemeente AltenaAllround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuNaast Liebrecht waren Tim Hollander en Judith de Waard genomineerd. De presentaties van de genomineerde auteurs en de uitreiking van de prijs waren dinsdag 22 december in Hermitage Amsterdam. De Customer Media Scriptie Award werd georganiseerd door Smin.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid