Overslaan en naar de inhoud gaan

Kunstenaars aan het woord over commercial Hyundai

Behind the scenes-video's tonen werk van straatkunstenaar en beeldhouwer voor nieuwe commercial.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hyundai laat zien hoe de commercial &;meer dan het oog ziet&; voor de Hyundai i20 tot stand kwam.

related partner content for mobile comes here

De street art die te zien is in de video, is speciaal voor de commercial bedacht. Het werk doet denken aan het werk van Banksy, waarop het - blijkt in de video - ook is geïnspireerd. Ook is in de commercial een klein mannetje te zien dat door een beeldhouwer uit Madrid is ontworpen. Hij legt in de making of uit hoe hij te werk gaat. 

Behind the scenes
Marco Sobreviela legt zijn werkproces uit.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Street artist JPS vertelt hoe hij in deze wereld terecht kwam en wie hem inspireerde. 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De commercial

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Agency: Innocean Worldwide Europe
Creatives: Andy Wyton (Creative Director), Chris Kirk (Creative Director)
Director: Dom & Nic
Producer: John Madsen
Agency Producer: David Shute
Production Company: Outsider / Twentyfour-Seven
Post-production: Framestore
Music track: Hard Equation
Artist: Nerina Pallot
Acengy lokale adaptie Nederland: 360 Degrees
Agency Media inkoop: Havas Media

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in