
Hyundai laat zien hoe de commercial 'meer dan het oog ziet' voor de Hyundai i20 tot stand kwam.
De street art die te zien is in de video, is speciaal voor de commercial bedacht. Het werk doet denken aan het werk van Banksy, waarop het - blijkt in de video - ook is geïnspireerd. Ook is in de commercial een klein mannetje te zien dat door een beeldhouwer uit Madrid is ontworpen. Hij legt in de making of uit hoe hij te werk gaat.
Vacatures
Communicatieadviseur
SamergoMedewerker communicatie
ZMGroepProject Communication Advisor
AMS Institute
Behind the scenes
Marco Sobreviela legt zijn werkproces uit.
De nieuwe Hyundai i20 - The making of... 1 Modeller
Street artist JPS vertelt hoe hij in deze wereld terecht kwam en wie hem inspireerde.
De nieuwe Hyundai i20 - The making of... 2 Street art
De commercial
De nieuwe generatie Hyundai i20 - Meer dan het oog ziet.
Credits
Agency: Innocean Worldwide Europe
Creatives: Andy Wyton (Creative Director), Chris Kirk (Creative Director)
Director: Dom & Nic
Producer: John Madsen
Agency Producer: David Shute
Production Company: Outsider / Twentyfour-Seven
Post-production: Framestore
Music track: Hard Equation
Artist: Nerina Pallot
Acengy lokale adaptie Nederland: 360 Degrees
Agency Media inkoop: Havas Media
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid