Overslaan en naar de inhoud gaan

Kelly Philipse verruilt Alfred voor Ogilvy & Mather Amsterdam

Per 1 april begint de International Strategy Director bij haar nieuwe werkgever.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Philipse werkte bij Alfred voor accounts als Unilever, Grolsch en Jumbo. Daarvoor was zij vanuit Miami werkzaam voor verschillende TBWA-accounts in de Latijns-Amerikaanse en Noord-Amerikaanse markt.

related partner content for mobile comes here

besloot ze de Amerikaanse reclamebranche te verruilen voor een functie bij .

&;Philipse is een scherpzinnig merkstrateeg en met haar internationale ervaring sluit perfect aan bij Ogilvy & Mather Amsterdam&;, Daan Remarque, chief strategy officer Ogilvy & Mather Amsterdam. &;Waar wij niet alleen voor verschillende global accounts werken, opereren we steeds vaker als international lead agency, onder meer voor The Coca-Cola Company, CenterParcs en Philips.&;

&;Persoonlijk ken ik Philipse uit onze NEBOKO-tijd en ik verheug me er op om weer met haar aan de slag te gaan.&;

Ogilvy & Mather Amsterdam telt nu 80 mensen en werkt voor merken als Rabobank, Philips Lighting, KFC en Nescafe.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in