Impuls cultuursponsoring door nieuw initiatief
192 culturele instellingen presenteren zich het komende jaar via een nieuw sponsorplatform aan het bedrijfsleven. Hiermee denkt de sector…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Bedrijfsleven en culturele instellingen weten elkaar nog te weinig te vinden voor een vorm van samenwerking, vinden initiatiefnemers Stichting DOEN, de Mondriaan Stichting en het Fonds voor Amateurkunst en Podiumkunsten (FAPK). De drie fondsen willen de afstand tussen deze twee werelden overbruggen door het stimuleren van contact via het sponsorplatform.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Vanaf 9 december ontvangen 5.000 marketing-, communicatie- en sponsormanagers uit het bedrijfsleven het boek 'Sponsor Profiles Kunst en Cultuur'.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid