'Het Gesprek via shoppingkanaal UPC in 6 miljoen huishoudens'


Dat melden goed ingevoerde bronnen in de tv-wereld. De zender, die op 2 oktober van start gaat, wordt dan zeer waarschijnlijk dagelijks van 19 tot 24 uur doorgegeven via het shoppingkanaal Live Shop van UPC.
Het zou gaan om een vergelijkbare zenderdeling als Talpa destijds via MTV's Nickelodeon regelde. Een handtekening onder een contract zou nog niet zijn gezet. Ruud Hendriks was niet bereikbaar voor commentaar.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSJan Lagrouw van E-Power, dat de advertentie-exploitatie voor Het Gesprek verzorgt, bevestigt noch ontkent. 'Zolang er niets getekend is, geven wij geen commentaar.'
Het Gesprek wordt ook doorgegeven via zo'n 700.000 digitale aansluitingen. De zender gaat op de afstandsbediening het cijfer 9 claimen. Dat getal zal ook een rol spelen in een campagne die op de rol staat.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid