Henkel wil corporate merk versterken
Henkel, de Duitse fabrikant van onder meer Persil en Fa, wil het corporate merk nadrukkelijker communiceren. De Henkel Groep wil in de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Zowel Duitse kwaliteit als kwaliteit gegarandeerd door Henkel zijn belangrijke succesfactoren, meent de Henkel Groep, die bestaat uit een Laundry & Homecare divisie (o.a. Persil, Fa, Witte Reus) en een divisie Consumer & Craftsmen Adhesives (Pritt, Pattex). Het merk Henkel moet meer een meer de paraplu worden voor alle activiteiten van het bedrijf. Het bedrijf verwacht dat de nieuwe communicatie de internationale herkenning snel zal doen toenemen en nieuwe-productintroducties naar sneller succes zal helpen. De slogan ‘Quality from Henkel’ moet daarbij de verbindende, voor herkenning zorgende factor worden. Het rood-witte logo zal rechts onderin alle communicatie-uitingen te zien zijn.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid