Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken en Sony starten ON

Heineken werkt samen met Sony en het Haarlemse bedrijf New Business Generation aan een interactief multimediaplatform in clubs en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat schrijft Het Financieele Dagblad. De naam Heineken komt niet als eerste in beeld, maar na verloop van tijd wordt wel duidelijk wie de afzender is. De communicatie gebeurt via digitale schermen, sms, mms, wifi hotspots en internet. Op deze manier wil Heineken binnenkort op een nieuwe manier communiceren met belangrijke doelgroepen. Eerst hier en dan in het buitenland.

related partner content for mobile comes here

De drie partners hebben elk een gelijk aandeel in ON. Sony neemt deel met al zijn verschillende werkmaatschappijen. Ook andere merken kunnen toegang krijgen tot ON. 'When people are off, we are on', verklaart Maarten van Huijstee naam en strategie van de nieuwe onderneming. Hij nam deze week afscheid bij Heineken om direct als commercieel directeur in dienst te treden bij ON. 'Een nieuw medium, een nieuw speelveld, een nieuwe manier om alles aan elkaar te koppelen’, legt hij uit.

ON richt zich in eerste instantie op horecagelegenheden in Nederland. Na de lancering in vijfhonderd clubs, bars en discotheken in Nederland, moet de formule snel worden uitgerold in Europa en vervolgens de wereld. De doelstelling is om op korte termijn vijf- tot tienduizend zaken te bedienen. Na horeca overweegt ON uit te breiden naar andere locaties zoals stations, supermarkten en zelfs de straat.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in